zaterdag 13 december 2014

EZELS | schilderijen by Jasper Hulshoff Pol | Binnenkort bij IROK galerie


Vorig jaar werden we al door de organisatie van ART ARNHEM getipt over deze bijzondere en bescheiden kunstenaar 'de ezelschilder'.
Gisteren had ik de eer dat Jasper Hulshoff Pol samen met zijn partner en edelsmid Susanne Bagaya bij ons op de koffie kwamen om te verkennen of een samenwerking voor de toekomst binnen de mogelijkheden ligt. Na een prettig gesprek en een goede klik, hebben we besloten dat ergens eind december enkele werken van Jasper & Susanne worden opgenomen in onze collectie. Als je de schilderijen van Jasper ziet, dan kan ik me niet voorstellen dat je er niet voor valt. De losse schildershand - de spanning van het lege doek - gevuld met een aandoenlijke ezel. En bij een eerste blik op de website van Susanne dacht ik ook precies weer: WAUW, wat ontzettend gaaf. Allemaal helemaal in mijn straatje. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten